.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت 25 مجتمع رفاه در طول خط کناره مازندران

در طول خط كناره استان مازندران، 20 الي 25 مجتمع رفاهي بنا خواهد شد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا, مهندس قهرماني, معاون عمراني استانداري مازندران, در جلسه كارگروه شهرسازي و معماري، با اشاره به اين كه در نقاط جمعيتي روستا, اعم از روستاهايي كه داراي طرح هادي هستند يا نه, ملاك ساخت و سازها طرح هادي است, تصريح‌‏كرد: مراجع صدور پروانه در رابطه با حريم جاده و ساير استعلام‌‏ها نبايد لزوماً كار را به طور متمركز از ساري استعلام كنند؛ زيرا ملاك و معيار، طرح هادي روستايي است و اين امر مي‌‏تواند از طريق ادارات شهرستان‌‏ها نهايي شده و از رفت و آمد مردم به مركز استان جلوگيري كند.
وي، افزود: ايجاد تعدادي مجتمع رفاهي در طول خط كناره استان پيش‌‏بيني شده است؛ زيرا اين نگراني وجود دارد كه مسافران با توجه به مشكلاتي كه مشاهده مي‌‏كنند، ديگر راغب به سفر به استان نباشند.
قهرماني، ادامه‌‏داد: در جهت رفع اين مشكل, مذاكراتي با شركت توسعه گردشگري استان انجام شد و براساس آن توافق شد كه با هماهنگي مسوولان ذي‌‏ربط شامل فرمانداران, سازمان مسكن و شهرسازي, بنياد مسكن استان و منابع طبيعي استان در هر 25 كيلومتر از مسير استان مجتمع‌‏هاي تفريحي و استراحتي شامل بوستان, پمپ بنزين, مسجد, سوپرماركت, تاسيسات اقامتي, سرويس‌‏هاي بهداشتي, حمام, اماكن استراحتي و كمپينگ ايجاد شود. با توجه به اين كه براي درآمدزايي اين طرح نيز راهكاري انديشيده شده, به حضور فعال بخش خصوصي نيز كاملاً اميدواريم.
معاون عمراني استانداري مازندران، همچنين تصريح‌‏كرد: با توجه به برنامه پيش‌‏بيني شده، در صورت تامين و تهيه زمين مورد نياز در 500 كيلومتر خط كناره استان، 20 الي 25 مجتمع رفاهي خواهيم داشت كه تحول شگرفي در صنعت گردشگري استان ايجاد خواهد شد. وي، ادامه‌‏داد: سرمايه‌‏گذار خارجي طرح تمام مجتمع‌‏هاي بين راهي را با نما و رنگ با نشاط و با امكانات قابل توجه خواهد ساخت.
قهرماني، در ادامه اعلام‌‏كرد: در فواصل بين مجتمع‌‏هاي رفاهي, پيش‌‏بيني شده مجتمع‌‏هاي بهداشتي و استراحتي موقتي شامل توالت, وضوخانه, مسجد, سوپرماركت و پاركينگ نيز احداث شود كه در صورت تحقق اتفاق بي‌‏نظيري در صنعت گردشگري استان خواهد افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.